Ειδοποιήσεις Συμβάντων 

altΤο σύστημα ειδοποίησης της MOBOTIX δρομολογεί ουσιαστικά μηνύματα, φωνητικά ή κειμένου που βασίζονται σε προκαθορισμένα συμβάντα ή σφάλματα. Κατά την διάρκεια της ειδοποίησης η κάμερα θα επικοινωνήστε με το κατάλληλο πρόσωπο ή πρόσωπα, κάνει γνωστοποίηση της ταυτότητάς της και διευκρινίζει το συμβάν ή το σφάλμα που μόλις παρουσιάστηκε, βασισμένα στα φωνητικά σενάρια με προεγγεγραμμένα μηνύματα.

Ένα συμβάν θα ενεργοποιούσε της ρυθμίσεις συμβάντων των καμερών οπλίζοντας τις ρυθμισμένες επιλογές, όπως,  ανίχνευση κατεύθυνσης κίνησης ή ανίχνευση και ενεργοποίηση κάποιας επαφής δεδομένων που ίσως προήλθε από μία θύρα ή ένα παράθυρο μιας πολύ σημαντικής περιοχής, ή ανίχνευση κάποιου μηχανήματος που σταμάτησε  να λειτουργεί.

Τα σφάλματα σχετίζονται με θέματα που επηρεάζουν άμεσα την "καλή λειτουργία" του συστήματος παρακολούθησης, όπως η μη καλή τροφοδότηση παροχής ρεύματος ή η απώλεια σύνδεσης μεταξύ της κάμερας και του δικτύου.

Για να αποφύγετε να βομβαρδίζεστε με ειδοποιήσεις ασήμαντων σφαλμάτων, ο χρήστης μπορεί να καθορίσει ακριβώς ποια σφάλματα από τις ρυθμίσεις ειδοποιήσεων πρέπει να κοινοποιηθούν και πόσο συχνά.

Πιο κάτω αναλύουμε δύο τυπικές εφαρμογές όπου οι ειδοποιήσεις συμβάντων χρησιμοποιούνται συνήθως:

ΣΑΝΑΡΙΟ 1: είστε ένας ιδιοκτήτης μιας επιχείρησης που εργάζεται έξω από την πόλη. Το κινητό σας τηλέφωνο χτυπά, απαντάτε στην κλήση, '' αυτή είναι η κάμερα από το χώρο εισόδου του γραφείου σας, έχει εντοπιστεί ένα συμβάν κίνησης.'' Είναι 10μμ - κανείς δεν θα έπρεπε να είναι στο κτίριο. Ξεκινάτε το πρόγραμμα περιήγησης μέσω web στο κινητό σας τηλέφωνο, μέσα σε δευτερόλεπτα είστε συνδεδεμένοι με τη κάμερα εισόδου του γραφείου και μπορείτε  να δείτε στην πραγματικότητα αν υπάρχουν εισβολείς μέσα στις εγκαταστάσεις.

Αμέσως καλείτε την αστυνομία. Επειδή μπορείτε να επιβεβαιώσετε ότι έχετε οπτική εικόνα από τα μη εξουσιοδοτημένα άτομα που βρίσκονται στο κτήριο σας, η αστυνομία δίνει άμεση προτεραιότητα.

Σε αυτό το σενάριο, θα μπορούσατε να κάνετε μια κλήση από το κινητό σας τηλέφωνο σε μία από τις κάμερες MOBOTIX που βρίσκεται στο κτίριο, και να μιλήσετε άμεσα με τους εισβολείς μέσω του ενσωματωμένου ηχοσυστήματος της κάμερας. Αυτό είναι χρήσιμο σε περιπτώσεις όπου η άμεση πρόληψη απαιτείτε, όπως σε περιπτώσεις βανδαλισμού ή επιθετικής συμπεριφοράς. Προφορικά εντοπίζοντας οι εισβολείς και τους προειδοποίηση ότι επίκειται η άφιξη της αστυνομίας, των δραστών γρήγορα θα καταστήσει τους εξόδου.

ΣΕΝΑΡΙΟ 2: είστε ένας IT manager μακριά από το γραφείο. Το κινητό σας τηλέφωνο ηχεί; λάβατε ένα μήνυμα κειμένου που δηλώνει ότι οι κάμερες έχουν χάσει τη σύνδεσή τους με τη συσκευή αποθήκευσης.

Έχοντας επίγνωση του προβλήματος έχετε δύο επιλογές – να συνδεθείτε στο δίκτυο μέσω μιας ασφαλούς σύνδεσης και να αντιμετωπίσετε το πρόβλημα, ή να επικοινωνήστε με το προσωπικό σας και επιτόπου να αντιμετωπίσει το θέμα.

altΗ λειτουργία εσφαλμένης ειδοποίησης χρησιμοποιείται συχνά από τους εγκαταστάτες που μπορεί να έχουν 24/7 υπηρεσίες όπου έχει εγκατασταθεί το σύστημα παρακολούθησης. Αυτό είναι ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο, εφόσον εξασφαλίζει στον εγκαταστάτη άμεση ενημέρωση για σφάλματα, και μπορεί να ανταποκριθεί άμεσα και να αποκαταστήσει την εκτός λειτουργία σε ελάχιστο χρόνο.

Το σύστημα VoIP της κάμερας MOBOTIX μπορεί να ρυθμιστεί και να δώσει συγκεκριμένες οδηγίες στη κάμερα να επικοινωνήσει με συγκεκριμένα άτομα αναλόγως σε ποιά κάμερα ενεργοποιήθηκε και να αναφέρει τον τύπο του  σφάλματος ή του συμβάντος.

Επιπλέον, σε περίπτωση όπου δεν έχει απαντηθεί μια κλήση από τη βάση συμβάντων της κάμερας, μετά από έναν αριθμό προκαθορισμένων προσπαθειών κλήσεων (ή να θέσει ορισμό χρονικού ορίου), η κάμερα θα καλέσει αυτόματα τον επόμενο αριθμό στη λίστα των κλήσεων. Επίσης μπορεί να ρυθμιστεί ένας κωδικός, έτσι ώστε ο παραλήπτης της κλήσης να πρέπει να εισάγει τον ψηφιακό κωδικό πρόσβασης, για να λάβει την κλήση από τη κάμερα.

Συνδυάζοντας την ειδοποίηση και τη VoIP λειτουργία στη κάμερα MOBOTIX μπορεί και μετατρέπει ένα κινητό τηλέφωνο με Internet σε κινητό κέντρο ελέγχου. Αφού έχουν εγκατασταθεί οι κάμερες και ο χρήστης έχει πρόσβαση σε ένα κινητό τηλέφωνο, δεν υπάρχει κανένα επιπλέον κόστος  χρέωσης λογισμικού διαχείρισης ή υλικού για την υπηρεσία ειδοποίησης.

Support

Tel.: +30 2231 302 378

email: support@c4eye.gr 

 

Facebook

Που θα μας βρείτε;

C4eye
Όθωνος 45
351 00 Λαμία
Ελλάδα

Τηλέφωνα:
+30 2231 302 378
+30 2231 300 296

Fax:
+30 211 800 8458

http://www.C4eye.gr

info@c4eye.gr
sales@c4eye.gr 

Συνδεμένοι

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 93 επισκέπτες και κανένα μέλος

Είσοδος Χρήστη